Marketingas
“ Sistemingas, nuoseklus darbas su gamintoju ir produktais, siekiant iškomunikuoti stipriausias jų savybes, pasiekti tikslinės auditorijos dėmesį. Rimtė, Produktų vadovė, įmonėje dirba metus
Pardavimai
“ Pardavimai – distribucija, matomumas parduotuvėje, vieta parduotuvėje ir svarbiausia – santykiai. Tikiu, kad stiprūs bendravimo įgūdžiai ir geri santykiai turi magišką galią parduodant. Daumantas, Pardavimų skyriaus vadovas, įmonėje dirba virš 2 metų
Logistika
“ Visada pristatyta laiku. Kęstutis, Produktų vadovas, įmonėje dirba virš 3 metų
Lentynų priežiūra
“ Asmeninis dėmesys kiekvienam SKU. Jurijs, Pagrindinių klientų vadovas, įmonėje dirba virš metų
Patyrusi mūsų komanda žino, kaip rinkai pristatyti prekės ženklus ir sėkmingai padidinti jų pardavimo apimtį, suteikiant jiems išskirtinę vertę iš klientų perspektyvos. Per pastaruosius 27 metus rinkoje įvedėme daugiau nei 100 prekių ženklų. Saldumynų, užkandžių, kūdikių maisto, kosmetikos, burnos priežiūros ir daugelio kitų sričių žinios leidžia mums rasti efektyviausias rinkodaros ir pardavimo priemones. Mes suprantame, kad svarbiausia yra išlaikyti vertę vartotojų mintyse.
Mūsų pardavimų komanda dirba visose Baltijos šalyse. Sklandų darbą su didžiaisiais tinklais ir tradicinės mažmenos parduotuvėmis užtikriname ilgalaikėmis bendradarbiavimo sutartimis. Turime išskirtinę patirtį darbe su masiniais pardavimo kanalais bei vaistinėmis. Teisinga distribucija, pardavimo kanalai ir veiksmai prekybos vietose leidžia mums pasiekti aukščiausią našumą, kuris galutinį vartotoją paskatina pirkti mūsų platinamus produktus.
Logistika - prekių sandėliavimas, paruošimas (ženklinimas, surinkimas) ir pristatymas klientams. Mums svarbiausia yra patikimumas.
Mūsų vadybininkų komanda naudojasi naujausiomis technologijomis, kad užtikrintų savalaikį ir kokybišką susitarimų dėl lentynų su prekybos tinklais ir gamintoju vykdymą. Ilgalaikė patirtis leidžia mums dirbti kokybiškai ir greitai.
rinkos apžvalga,
tyrimai ir analizė
produktų įvedimo į rinką
ir auginimo strategijos
plano sudarymas
produktų asortimento
formavimas
produktų kainodaros
formavimas
derybos su pagrindiniais
klientais
distribucijos ir matomumo
lentynose tikslų suformavimas
bei kategorijų valdymas
reklamos kampanijų
bei pardavimų skatinimo akcijų
organizavimas
sandėlio likučių ir apyvartumo kontrolė,
užsakymai, prognozės
ir ataskaitos
nuolatinis ir glaudus bendradarbiavimas su partneriais, siekiant maksimaliai įgyvendinti produktų marketingo ir pardavimų planus
tiekimo sutarčių sudarymas su prekybos tinklais ir tradicinės prekybos mažmenos klientais
pardavimo skatinimo veiksmų derinimas, įgyvendinimas ir kontrolė prekybos tinkluose ir tradicinės prekybos vietose
centrinių susitarimų su prekybos tinklais dėl prekių asortimento ir išdėstymo derinimas, įgyvendinimas ir kontrolė prekybos tinklų parduotuvėse
užsakymų sudarymas ir vykdymas, naudojant šiuolaikines technologijos sistemas ir įrankius, įgyvendinamas visame Baltijos šalių regione per 24 valandas
periodinis suderintų ataskaitų apie prekių asortimentą, jų išstatymo kokybę, akcijų vykdymą, ruošimas ir pateikimas
klientų atsiskaitymų
kontrolė
prekių likučių ir galiojimo terminų operatyvi priežiūra ir savalaikis optimizavimas
kliento krovinių
pristatymas į sandelį
atvykusių krovinių
detalus patikrinimas
trumpalaikis ar ilgalaikis sandėliavimas
šildomame aukštuminiame
sandėlyje
prekių
ženklinimas
perpakavimas,
akcijinių pakuočių gamyba
prekių
surinkimas
siuntų komplektavimas,
paruošimas transportavimui
saugomų atsargų apskaitymas
pagal galiojimus, partijas
periodinis atsargų
inventorizavimas
klientams sudaroma galimybė on-line režimu sekti jų atsargų sandėlyje kiekius ir judėjimą
siuntų pristatymas
per 1-2 darbo dienas visose
Baltijos šalyse
puikūs lentynų priežiūros ir kategorijų valdymo įgūdžiai ir žinios
lankstus prekybos taškų lankymo grafiko adaptavimas pagal produktų sezoniškumo, akcijų, naujienų įvedimo, distribucijos padidinimo poreikius ir kitus tikslus
lentynų auditas: operatyvus išsamios informacijos apie prekių likučius, jų išstatymą, susitarimų įgyvendinimą, konkurentus bei kitus rodiklius prekybos taške pateikimas tiek skaičiais, tiek nuotraukomis
pardavimų akcijų vykdymas, užtikrinant produktų savalaikį paskirstymą, išstatymą ir apipavidalinimą
platus ir tikslingas mažmeninės prekybos tinklo padengimas
centrinių susitarimų su prekybos tinklais dėl prekių asortimento ir išdėstymo įgyvendinimas prekybos tinklų parduotuvėse
prekių išdėstymas mažmeninės prekybos vietose, užtikrinant optimalų likutį ir matomumą